Saturday, April 9, 2011

Upin Version Remaja

Dua hari lepas, ini perbualan telefon saya dan Azie :


Azie : Kak, boleh buatkan kek birthday tak?

Saya : Insya Allah, boleh.

Azie : Upin dan Ipin tau..

Saya : Hah? Hmm.. boleh la cuba..

Azie : Boleh ke tak?

Saya : (Cekonon 'kondifen' sbb dah ada pengalaman lukis atas kek) Insya Allah, boleh la cuba (ayat yang sama, ulang lagi)

Azie : Hari Sabtu ni ye kak?

Saya : Insya Allah, ok.



***


Sabtu, 9 April 2011



Amaran saya : Jangan cuba-cuba nak gelakkan Upin dan Ipin saya.. eh? Amaran keras tau..



Masa hantar tadi, saya pesan ngan Azie, bagitau Zarina (yg order untuk anak dia Haslina who turns 3 today). Pesanan saya - bila bukak kotak tu, jangan terperanjat tau version Upin & Ipin saya.. itu Upin & Ipin version remaja.. hehehe


...


...


...


...


Tarammmm! (Upin dan Ipin 18 tahun!) hehehe (takyah nak gelak sama, eh?)




Err.. saya rasa next time tak mau dah la buat Upin ke, Ipin ke.. Thomas ke, Bob-the-Builder ke, Angelina Ballerina ke.. Spongebob ke, sebab, bila saya draw, asal patutnya lain.. dia jadi lain pulak.. ingat tak saya lukis Ultraman dulu, jadi Upin & Ipin la pulak, bila saya draw Upin & Ipin, dia jadi lain pulak.. uwaaa.. tak mau dah la...



Next time, saya amik order untuk kek birthday yang simple-simple je.. ini pengumuman tau. Sila amik (orang johor kata 'amik') perhatian. Sila, tolong. Serious ni.


Wah.



Iye.. ini betul-betul.



;o) (Senyum, senyum gak.. tapi serious tentang simple tu tau..)


No comments:

Post a Comment