Saturday, February 12, 2011

Kek Rahamah


Kek Rahamah


...memula orang panggil Kek Marble, sebab rupa pun macam Kek Marble. Tapi sekarang saya nak tukar nama dia daripada Kek Marble kepada Kek Rahamah, sebab kek ni resepi mak saya.. bukan kek marble cam kek biasa-biasa tu..

lain la.. hah, cemana tu?

hehehe.. meh la try!






Salah satu dari kata-kata pasal Kek Rahamah (kek 'ala kek marble' saya yang boleh buat saya senyum sampai ke telinga



(melalui email) :





"Subhanallah!
Kak, sedap betol kek ni! baru letak kat lidah blm smpai tekak dah bau n terasa kesedapannya, masya Allah"



***







***


Order today. Jangan tak order.




Saya suggest bagi kat mak-mak dan ayah-ayah..


Mesti diaorang teringat zaman muda dolu-dolu. :0)






Pastu bagi feedback ye?





Terima kasih dari hati.



No comments:

Post a Comment