Monday, April 11, 2011

12 April 2011


Lin's Ariesya is 2!




Maceh Lin.. semoga Ariesya membesar jadi anak yang solehah, Amin.


***

kalau baca entri sebelum ni, sure tanya kata taknak lukis lagi.. hehehe


ini jawapan saya :


saya lukis kartun-kartun simple leh ler.. kalau kena yang ada character tu.. rasanya tak cukup kreatif lagi la..


pas ni, kalau ada order kek birthday or any special or non-special cake tapi nak yang 1kg, perlukan design,

.. i think i'd only go for this kind of cartoon or anything like it je..

(nak gajah ke, dinosour ke pun boleh.. tapi cartoon style saya la..)



contoh yang selalu saya lukiskan untuk anak2.. sesaja


(satu contoh, yg lelain tu kalau jumpa saya amik gambo n upload ye)


(lelain mak tak pandai you..) :o)



(saya rasa otak saya otak kartun la..) hahaha..


No comments:

Post a Comment